To do-list: Uke 45

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag! 

Nå er vi ordentlig i gang med november, den kaldeste av høstmånedene. Det er en måned jeg har så mye forventninger til, for når den er over er det faktisk advent. Jeg går og gleder meg hele måneden, i tillegg til at jeg skal så mye koselig. Hver helg er det planlagt noe framover, så helga som var gjorde jeg overhodet ingen ting annet enn å slappe av på kveldene. Derfor begynner jeg denne uka med ny energi og er utrolig klar for alt som kommer!

Denne uka skal by på en tur til frisøren, kvelder med te og peis på TV, boklesing, kanskje litt trening og møte med gamle studievenner på lørdag. Jeg ser fram til en veldig fin uke!

Dette er ukas To Do-liste:

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Bytte sengetøy

✓ Tørke over lister

✓ Støvtørke alle overflater

 

 

 

Ha en super uke!

12 thoughts on “To do-list: Uke 45

  1. Jeg har også planer om å gjøre en del husarbeid denne uka 🙂 Synes det er så deilig når det er reint og ryddig rundt meg. Ønsker deg en fin uke, det høres ut som du kommer til å kose deg masse <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top