To do-list: Uke 32

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne uka skal jeg endelig begynne å ta i bruk Listelykke-boka mi igjen, etter mange måneder uten! Det skal faktisk bli ordentlig godt å ta den aktivt i bruk, holde oversikt over hva som skal gjøres og ikke gjøres, se over sparemål, prosjekter, budsjetter, ukesmiddager og annet. Jeg er en person som trenger å skrive ting ned for å få oversikt. Jeg får ikke ting gjort effektivt om jeg ikke har skrevet ned at det skal gjøres. Jeg klarer ikke å bare ha systemet i hodet, jeg må ha det på papir. 

Nå har jeg gått litt gjennom den, og justert på dagsoppgaver og månedsoppgaver. Nå med et nytt hjem er det litt andre ting som må gjøres. Her er alt som skal bli gjort denne uka: 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Klippe gresset

✓ Vaske gulvet

Vi fikk ikke vasket gulvet i går, så det må gjøres i dag. Da får jeg det punktet fra de månedlige gjøremålene gjort allerede nå. Jeg tenkte å skrive et innlegg senere denne uka med hva alle de forskjellige listene inneholder av punkter, både dagslista, ukeslista, annenhver-uke-lista, månedslista, halvårslista og årslista. Kanskje det vil være av interesse å finne ut hvor jeg henter de ukentlige punktene fra? 

Ha en fin uke!

8 thoughts on “To do-list: Uke 32

  1. seriøst, hvor er ananaskoppen/glasset fra? sååå fint <3 denne uka må jeg vaske klær jeg også 😀 gjorde en good del i går, så har ikke så mye igjen 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top