Uka som gikk – Uke 3

Ukas høydepunkt

Piratparty i Bø. Nå er det VIKO i Bø, altså studentuka. Det var utrolig koselig å besøke mange av de gamle studievennene mine der. 

 

Ukas happymoment

Fikk til å lage en kalenderfunksjon for en av kundene våres! Uten å gå nærmere inn på nøyaktig hva det var, så involverte det en del koding backend. Det er så utrolig gøy å få en vanskelig oppgave, jobbe med den en stund og så få et eurekamoment. Da ble det happydance og jubel! 

 

Ukas høydepunkt på jobb

Jeg fikk ansvaret for en utrolig spennende kunde. Jeg får gjøre litt som jeg vil og utfolde meg. Gleder meg veldig til å fortsette arbeidet med denne kunden i uka som kommer.

Ukas nedtur

Redusert etter piratparty på søndag.

 

Ukas mest leste innlegg

Det mest leste innlegget var om en typisk dag på jobb for meg. Det kan leses her.

 

Ukas film

På fredager ser vi alltid film til fredagstacoen. Denne fikk jeg mast meg til å se Die Hard 4.0. Jeg elsker den filmen! Den har klart å blande hjernedød action, humor og litt følelser og seriøsitet helt perfekt. Det var den første av Die Hard-filmene jeg så noen gang (ja, veldig feil rekkefølge), og den fikk meg helt hekta.

 

5 thoughts on “Uka som gikk – Uke 3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top