DIY

DIY – Lysestaker

God lørdag, alle sammen!

Tenkte at jeg skulle prøve å få til en ukentlig DIY, så i dag skal jeg dra fram et gammelt prosjekt.

I vår fikk jeg noen lysestaker av mamma i sølvfarge (gamle som hun ikke lenger skulle ha). Siden jeg for det meste har interiør i kobber, fikk jeg lyst til å gjøre noe mer ut av de. Jeg kjøpte to spraybokser, en i matt svart og en i kobber. Det viste seg å være lurt, for jeg har brukt dem masse! Det er for det meste disse sprayene jeg kommer til å bruke i fremtidige prosjekter også. De kostet 99 kr per stykk på Jernia. 

Altså, det du trenger: 

  • Plast for å dekke bakken
  • Spray i valgfri farge
  • Gamle lysestaker

Det eneste du gjør er: 

  1. Sett lysestakene på plast/papir eller annet tørt du kan få spray på.
  2. Rist sprayboksen i 2 minutter.
  3. Spray lysestakene på 30 cm avstand.
  4. La lysestakene tørke.

Det kan ta litt tid å få det jevnt. Det går også an å gjøre det i to omganger, da er det større sjanse for et finere resultat.

 

Før:

 

 

Etter: 

Fordelen nå er at det er snø ute, så du slipper å lete etter et sted du kan spraye uten å ødelegge bakken. 

Kan noen forresten fortelle meg reglene angående hva som er annonse og produktplassering? Må jeg merke dette innlegget som produktplassering, fordi jeg har bilde, pris og butikknavn på et produkt, selv om det ikke er sponset?

 

 

2 thoughts on “DIY – Lysestaker

  1. Nydelig! Jeg hadde helt dilla på disse sprayene i fjord. Samboer holdt på å gå på veggen, for plutselig skulle jeg spraye alt jeg fant i bronze farge 😀 haha. Fin blogg du har <3 klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top