Typisk dag på jobb

Denne dagen ble det lite koding, og mye møter og interne prosjekter. Men sånn er det noen dager! Jeg har valgt å kalle prosjekter jeg jobber med for “Prosjekt1” og lignende, fordi jeg ikke skal avsløre alt vi gjør for kundene før det er lansert. 

 

06:30: Ringeklokka ringer, slumrer.

06:40: Sliter med valget mellom å enten sminke meg eller sove lenger. Bestemmer meg for å sminke meg, så står opp.

07:10: Lager frokost, i dag ble det smoothie. 

07:30: Ser tvekampen i Farmen Kjendis før Tv2-Nyhetene rekker å avsløre hvem som ryker. 

07:50: Drar på jobb. 

08:00: Arbeidsdagen starter med å sjekke mail, lage te og en samtale om ukas oppgaver med sjefen. Deretter setter jeg i gang fase 1 av Prosjekt1. 

10:00: Hver mandag har vi mandagsmøte. Da samles alle i bedriften og går gjennom denne ukas oppgaver slik at vi har oversikt over tiden til hver enkelt. 

11:00: Lunsj! 

11:30: Møte for ferdigstilling av et internprosjekt. Vi kan kalle det Internprosjekt1. Interne prosjekter er de vi gjør for vår egen del. 

12:30: Etter møtet måtte jeg hjelpe litt kunder med diverse de skulle ha gjort på sidene sine. I vår bedrift er vi bare 11 stykker, så vi samarbeider om å gjøre support. Det er en koselig avveksling i blant!  

14:00: Bedriften har snart bursdag, og jeg var så heldig å få oppgaven med å lage en collage med gamle bilder av alle sammen, som vi kunne sende ut som invitasjon til kakefest. 

15:00: På tampen fikk jeg tid til å fortsette arbeidet med Prosjekt1. 

16:00: Hjem igjen!

 

Beklager dårlige bilder! Jeg skal bli flinkere i fremtiden.

 

2 thoughts on “Typisk dag på jobb

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top