Ny pynt i gangen

Maleri

Helt i starten av årets store lockdown fikk jeg dratt en tur på Søstrene Grene og kjøpt malingssaker, sånn i tilfelle det kom til å vare en stund (hehe). Det er jeg glad for, for gjett om det ga mye glede å få male litt igjen! Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre gangen litt freshere, for akkurat nå er den bare hvit og trist. Altså, den er fortsatt ganske hvit og trist, men nå har vi hvertfall et fresht bilde å se på når vi skal ut døra. Jeg syns det hjelper på nå!

MaleriMaleri

Det kan hende at dette bildet med tiden byttes ut til soverommet, eller at jeg lager et lignende motiv. Da bildet sto på høykant kommenterte nemlig Øystein at det egentlig ser ut som en rar vekkerklokke, mer enn bare noen random figurer. Nå klarer jeg ikke se noe annet enn en vekkerklokke selv. Jaja, digg med noe nytt på veggen uansett.

Jeg hang det faktisk også opp selv, og jeg er ganske imponert over meg selv. Jeg måtte stå på tærne og lene meg inntil veggen jeg skulle skru i, på et høyt nok trappetrinn. Men det gikk! Klapp på skulderen til meg.

MaleriMaleri

2 thoughts on “Ny pynt i gangen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top