Overtid

Goood fredag, alle sammen!

Jeg beklager for ekstremt lite blogging i det siste. Jeg har jobbet overtid på jobben hver eneste dag denne uka, og bloggen har derfor ikke vært noen prioritet, fremfor det å slappe av etter en lang arbeidsdag. Men slikt blir det penger av, og jo mer jobb jeg får unna nå, jo mindre stress blir det også senere. Det er utrolig hvor mye mer man får gjort bare man jobber et par timer ekstra om dagen!

Det har jo ikke skjedd voldsomt mye denne uka, i og med at det har vært begrenset med tid på kvelden. Jeg var et lite besøk hos Elisabeth en dag med Luna, i et forsøk på å sosialisere henne litt med Elisabeths nyeste tilskudd i husstanden, en perserlignende, grå, gammel pelsdott hun adopterte forrige fredag. Det var hun definitivt ikke veldig fan av, og vi endte opp med å gå veldig tidlig, for Luna bare freste og knurret etter den andre katten. Vi får forsøke igjen senere, for jeg vil jo gjerne at hun skal kunne gå bra med andre dyr, men vi har vært veldig dårlig på å sosialisere henne etter at hun flytta hit.

Katt som gjesper

Jeg er veldig glad for at jeg i år har valgt å slacke litt mer på bloggen. I fjor ville jeg ha dratt hjem fra jobb og begynt å skrive blogginnlegg for dagen etter med det samme jeg kom hjem og kanskje også skvist inn en liten treningsøkt, og ville ikke fått noe tid til å slappe av. Det var veldig gøy, men nå har jeg helt andre behov og prioriteringer.

Jeg gleder meg til en deeeeilig fredag og krysser fingrene for at det blir fredagsvafler på jobb i dag. Jeg har ingen planer etter jobb, annet enn å bare slappe av og kose meg hjemme med filmer, serier, taco, godis og kakao! Men det er vel en like god plan det som alt annet?

Kopp med kakao

Ha en fin dag!

4 thoughts on “Overtid

  1. Åh, den kakaoen så bare helt amazing ut i denne kulden! Jeg er helt enig med deg i at det er lurt å prioritere det en selv synes er viktig altså 🙂 God helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top