New in – Entrance

Jeg er så fornøyd med gangen min nå!

Det har jo vært januarsalg i mang en butikk, og for noen uker siden fant jeg ut at veggknottene jeg kjøpte på Nille har kommet på salg. Da kjøpte jeg med meg hjem to pakker til for bare 40 kr per stykk! De gjør seg så godt i gangen, og de er helt geniale for sitt formål. Vi har et problem med at gangen vår er veldig liten og smal, og disse er perfekte som alternativ til hyller, skuffer og andre ting man vanligvis oppbevarer paraplyer, vesker, skjerf, headset og annet i. Vi har vanlige knagger også til jakker, men det er perfekt å ha disse tingene så lett tilgjengelig mens man går ut døra, og samtidig som det ser så dekorativt ut!

Beklager litt dårlige bilder, det kommer ikke noe som helst naturlig lys inn i gangen, hvertfall ikke på denne tiden av året når det er mørkt når jeg kommer hjem fra jobb.

KnaggerKnaggerKnagger

Jeg var også på Skeidar for noen uker siden og har lenge vært på utkikk etter den perfekte lampen å ha i gangen. Faktisk siden i høst en gang. Og denne skyen av en lampe var på 60%! Den gjør seg såå fint i gangen, og gir veldig fint lys. Nå leter jeg etter en fin å ha på soverommet. Jeg har aldri vært noe som helst interessert i lamper tidligere, men de gjør noe ekstra med rommet de er i.

Jeg fikk en morsom kommentar på den på jobb; “Har dere kjørt på en måke og puttet et lys inn i den?”. Ja, her er måka mi!

FjærlampeFjærlampeFjærlampeFjærlampe

Ha en superfin torsdag!

2 thoughts on “New in – Entrance

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top