Skatter fra Fretex

Goood morgen!

I går fortalte jeg om at jeg hadde vært en tur innom Fretex i løpet av helga, og jeg må innrømme at jeg måtte holde meg veldig igjen fra å gå helt crazy der inne. Jeg syns det er så mange kule og unike pyntegjenstander, og jeg har så lyst på alt mulig.  Jeg måtte virkelig se for meg nøyaktig hvor ting kunne plasseres og hvordan det kunne passe inn hjemme før jeg kjøpte noe, hvis ikke hadde jeg vært overlesset med greier nå.

Jeg syns selv jeg fant en fin skatt der, nemlig en oransje-gul flaskevase i veldig fint glass. Jeg ser for meg å kunne ha den i vinduskarmen om sommeren, slik at sola strømmer gjennom og lager et fint spekter av gul og oransje i rommet. Da skal jeg pynte den med pene vår-blomster! Den var skikkelig tøff og jeg kjenner ingen andre som har lik, og den passer perfekt sammen med ananasplakaten og de oransje putene.

Vase fra Fretex

Vase fra Fretex

Vase fra Fretex

Vase fra Fretex

I tillegg kjøpte jeg den lille, hvite vasen til bare 15kr. Den passer å pynte med over alt! Jeg prøvde å pynte den med litt røsslyng, men slik fikk det ikke være lenge. Nedenfor ser du hva som skjedde i løpet av kvelden.

Bengalkatt

Bengalkatt

Rot

Rot

De observante leserne kan også skimte røsslyng ligge over alt på gulvet på de øverste bildene også… Det er ikke lett å prøve og pynte pent med en som bare ødelegger i hus. Jaja, da er det bare å dra fram støvsugeren og ordne opp! Så kan heller vasene som står oppå hyller ha pynt i seg for nå.

Ha en veldig fin dag i dag!

4 thoughts on “Skatter fra Fretex

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top