Pakkeliste – Slalåmhelg

Nå er jeg så klar for å reise på hyttetur i morgen! En av mine gode venner, Jørgen, hadde bursdag i går, og som en slags feiring tar han med seg en gjeng på hyttetur. Jeg gleder meg sykt til å reise vekk på en ordentlig vinterhytte, opp i fjellet. Hovedaktiviteten for helga blir å stå på slalåm i Rauland på lørdag, og det er faktisk mange år siden sist jeg gjorde det. Jeg tror det var på videregående en gang!

Derfor er jeg også veldig spent på denne turen. Vi har måttet kjøpe inn en del nytt utstyr og litt nye turklær, siden ingen av oss har vært så mye på vinterturer de siste årene.

Da er det ekstra viktig å skrive en ordentlig utfyllende pakkeliste for turen. Her er alt jeg skal ha med meg:

 

Pakkeliste

✔️ Slalåmski
✔️ Hjem
✔️ Skibukse
✔️ Parkas
✔️ Slalåmstaver
✔️ Slalåmsko
✔️ Lue
✔️ Hansker
✔️ Skjerf
✔️ Ullsokker
✔️ Ullundertøy (viktigste for afterski) (neida) (joda)
✔️   Toalettsaker
✔️ Hodepute
✔️ Sovepose
✔️ Mat og drikke
✔️ Brettspill
✔️ Mobil og mobillader

 

Er det noen som kommer på noe jeg har glemt her nå? Det er så sykt kjipt å glemme noe! Og nå bærer det på tur rett etter vi har kommet hjem fra jobb i morgen, så det blir ikke noe tid til flere revurderinger. Kom gjerne med litt tips og råd for helgen!

2 thoughts on “Pakkeliste – Slalåmhelg

  1. ALKOHOL
    Jeg ville også brukt en buff istedenfor skjerf i bakken (kan være upraktisk siden man har på hjelm og mye tøy ellers), også ville jeg tatt med en varm ullgenser av noe slag mellom ullundertøyet og jakka, ekstra hansker og ekstra sokker.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top