Mandagsvibes

God mandag, alle sammen!

I dag hadde jeg en ordentlig typisk mandag morgen. Da ringeklokka ringte klarte jeg ikke å stå opp. Jeg slumret så lenge jeg kunne, og lå og vridde meg i sengen før jeg til slutt klarte å stå opp. Jeg kastet i meg noe frokost og pusset tenner og tok på litt lett sminke før jeg droo meg selv ned på kontoret. Der hadde jeg ikke engang rukket å drikke en kopp kaffe før supporttelefonen ringte og de ville snakke med meg. Det er jo i seg selv et komplement, men jeg kjente at jeg var svært takknemlig da sjefen kom bort med kaffekoppen min under samtalen. Det er sjeldent den bitre, varme væsken kan smake så godt som mandag morgen.

Ellers har dagen vært fin og sosial på arbeidsplassen, og jeg og Øystein har slappet av og kost oss her hjemme. Vi hadde ordentlig mye alene-tid sammen i helga, noe som var veldig deilig. På lørdag tok vi oss en liten roadtrip til Drammen, for lillebroren min har kommet inn på folkehøgskole der, så vi tenkte at vi like godt kunne dra på besøk til han når vi først skulle finne på noe. Vi var på senteret der, spiste lunsj, drakk kaffe på Espressohouse og så fikk vi se hvordan han hadde det på folkehøgskolen.

Det var litt som tatt ut av en collagefilm, med skolebygg og internat i bygg rett ved siden av hverandre. Da vi gikk inn i internatet sto det en fyr med langt hår og headset lent inntil veggen, det satt grupper av ungdommer i sofaer og hang og det var høy bassmusikk som fylte hele gangen vi kom inn i. Lillebroren min viste oss veien ned til rommet hans i kjelleren, der vi gikk forbi et felleskjøkken og et vaskerom. Rommet delte han med to andre elever på skolen, og sengene sto tett sammen. På rommet deres sto det tre senger, tre skap og tre pulter, alt de trengte for å komme seg gjennom folkehøgskoleåret.

Jeg følte helt ærlig at jeg var i et Sims 2-spill. Er det noen andre som har spilt Sims 2 Collage Life? Det var akkurat sånn. Sverger.

 

I stad følte jeg for å få det litt fint i stua, så jeg kastet alt som lå rundt på sofabordet i en boks under, fikset putene, brettet teppene og la vekk lekene til Luna. Plutselig så det mye bedre ut her! Det er praktisk å ikke ha små barn og sånn enda, det er så lett å rydde, hehe. Og takk og lov for små rotebokser som kan stå under sofabord.

StuebilderStuebilderStuebilderStuebilderStuebilderStuebilder

Her er noen av dagens instagramstories, for de som er interessert. Trykk på bildet for å bli lenket til instagrammen min 😎

Trykk på bildet for å komme til instagram

 

Ha en fiin dag videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top