Verdens deiligste helg

 

Kaffemorgen

Denne helga har fullt ut vært dedikert til å lade batterier og finne roen. Den startet med en bitte liten treningsøkt fredag kveld med Rikke (verdens beste nabo), etterfulgt av date med godteskåla og TV’en. Det virker kanskje rart for noen at trening inngår i å “lade batteriene”, men det gjør det. Det gir en så følelse av ro etterpå, og føles mye bedre enn å gå over lengre tid uten bevegelse.

På lørdag lå vi lenge i senga og slappet av til sulten ga klar beskjed om at det var på tide å stå opp. Vi hadde en lang frokost med rundstykker, nykvernet kaffe og “Kongen befaler” på TVen. Resten av dagen gikk jeg rundt og ryddet i leiligheten, lagde litt julepynt, tok bloggbilder, og så ble vi invitert på middag hos noen venner på kvelden. Dagen ble toppet med finalen i Skal vi danse! Jeg har fulgt med på alt denne sesongen, og ble så glad over at mine to favoritter kom til finalen.

I dag får vi besøk av lillebroren min. Han kommer med tog fra Drammen om ca. en time, så vi rakk å få inn en treningsøkt i dag også. Ellers har denne morgenen vært like deilig og lat som resten av helga, og jeg ser faktisk veldig fram til jobb og mandag i morgen.

KaffemorgenKaffemorgenKaffemorgen  KaffemorgenKaffemorgenKaffemorgen

Hvordan har din helg vært?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top