To do: Uke 47 – Tredje juleforberedelsesuke

Kaffemorgen

Goood mandag!

Jeg klarte ikke å bli ferdig med alt jeg hadde satt opp på forrige ukes To do-liste, mest fordi jeg glemte å lese gjennom den før søndag, og da valgte jeg heller å prioritere besøk av broren min ♡ Han ble helt til ni i går kveld, og vi hadde det så koselig sammen ved å mimre, se på bilder, se interne youtube-videoer, lage middag sammen og diskutere. Håper vi får det til igjen en gang!

Nå begynner desember virkelig å nærme seg, og mange av de planlagte gjøremålene er allerede fullført. Likevel gjenstår det enkelte essensielle ting som må på plass for at desember skal bli perfekt. Her er gjørelisten for denne uka:

To do list:

✓ Gjøre ferdig alt som ikke ble fullført fra forrige uke

✓ Grundig vask av alle rom

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Skifte sengetøy

 

Det ville kanskje vært logisk at grundig vask av alle rom skjedde neste uke, siden det er tettest opp mot desember, men jeg vet at neste uke blir en uke med myye å gjøre. Jeg skal holde foredrag i Kristiansand, i familiebursdag, pynte til advent, i 30-årslag OG på thanksgiving. Derfor tror jeg det aller lureste er å ikke planlegge så mye den uka, men heller la det være en slags “siste rest”-uke. Så nå er jeg veldig motivert til å starte opp den NEST SISTE UKA FØR DESEMBER! Er du???

Navnelapper

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top