Vårslipp

Okei, jeg er klar over at det blir mye skriverier om bruktting og planter for tiden, men det er tydeligvis det som er enkelt å skrive om for tiden, hehe.

I dag var jeg nemlig igjen innom Fretex i Skien, for i dag hadde de vårslipp i butikken sin! Det var så mye fint der, som de hadde samlet opp på bakrommet i løpet av vinteren, slik at de kunne ha en ordentlig vårlansering. Det bugnet av fine klær, pyntegjenstander, sko, bøker, smykker og mye annet, og jeg prøvde masse forskjellig fint. Det ble til at jeg tok med meg en kjole (som var helt ubrukt med prislappen hengende på) og en blazer hjem.

Blå kjoleBlå kjoleBlå kjoleBlå kjoleBlå kjoleBlå kjole

Kjolen jeg kjøpte er så utrolig fin, og jeg er bombesikker på at jeg har kikket på den før, da den var i butikkene for fem eller seks år siden. Jeg syns den er like fin den dag i dag, og den er jo helt uten noen som helst antydninger til å være brukt og til en fjerdedel av prisen! Når prisen til og med henger på er det jo ikke egentlig noen forskjell fra å kjøpe den i en kjedebutikk, annet enn at pengene går til en god sak.

I morgen skal vi opp tidlig for å dra til Skedsmo for å feire bursdagen til mamma og meg med storfamilien på pappas side. Det blir bare en dagstur, og det er egentlig litt deilig at vi bare kan dra for én dag, og så har vi hele søndagen her hjemme dagen etter.

Ha en veldig fin helg!

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top