Treningsplan – Uke 16

dav

Jeg syns selv at jeg har gode rutiner for tiden, og skal få til minst tre økter denne uka og! Dette er planen: 

 

Mandag: Rygg og kondis

– Pyramidepullups

– 45 min Cardio Pulse (gruppetime)

– Lette ryggøvelser

Onsdag: Ben

– Knebøy: 5 sett med 6 repetisjoner

– Bulgarske utfall: 45/15 sek øvelse/pause x 5

– Hip thrust i kabel: 45/15 sek øvelse/pause x 5

– Planke:  45/15 sek øvelse/pause x 5

– Kettlebellswing:  45/15 sek øvelse/pause x 5

– Diverse lette øvelser for innside lår og rumpe

 

Torsdag: Kondis

– Pyramideintervaller

– Magetrening

Lørdag/Søndag: Crossfit

4 runder av: 
5 pullups (lov med strikk etterhvert) 
10 benhev
15 pushups
30 bokshopp
20 sek sideplanke hver side
20 situps
10 burpees
10 kettlebellswing

dav

Har du en treningsplan for uka?

9 thoughts on “Treningsplan – Uke 16

  1. wow, så flink du er 😀 Jeg trente hele kroppen på styrke på mandag.. bein, mage og litt rygg på tirsdagen, i går på onsdag trente jeg 30 minutter cardio, og 30 minutter styrke på hele kroppen, og enten i morgen fredag, eller på lørdag kveld tenkte jeg å trene overkropp og mage 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top