Namastay in bed

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er så deilig med helg. Jeg har tilbragt hele formiddagen i sengen og bare kost meg og slappet av. Det er godt å lade opp batteriene igjen etter en stressende arbeidsuke. Bare ligge her og se youtubevideoer og lese bøker hele dagen virker som en god plan, men må kanskje stikke hodet ut av vindu en tur og, for været er veldig fint. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Å kjøpe en stor og fin seng med sengegavl er noe av det smarteste vi har brukt penger på. Ikke bare er søvnen mye bedre, men nå er det plutselig en plass man kan tilbringe time etter time med avslapping også på dagtid. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg blir nok værende her en stund. Hva er din plan for denne lørdagen?

4 thoughts on “Namastay in bed

  1. jeg elsker å tilbringe late dager i senga <3 jeg ELSKER senga mi! hehe 😀 idag skal jeg til mamma og pappa på taco, så blirre ut på livet etterpå 🙂

  2. I går var jeg hos bestemor så og si hele dagen, også fikk jeg besøk på kvelden av et vennepar av meg der vi koste oss med Taco og serie, før internett sluttet å funke her, så var en veldig fin dag i går! 😀 Så kjempe koselig ut å slappe av med en bok <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top