Siden sist

Bengalkatt

Nå er det lenge siden jeg i det hele tatt har logget med inn på admin-grensesnittet til bloggen min. De to siste ukene har jeg vært nære flere ganger, men har rett før fått en liten vond følelse, et slags lite sukk. Jeg har rett og slett ikke hatt lyst, bare følt at det er noe jeg kanskje burde gjøre. Men jeg har klart å la være heldigvis. For det skal kun gi glede å blogge, det skal kun være noe som gjøres når jeg har lyst, overskudd, energi og noe å blogge om! Det har vært litt mangelvare i disse dager, dette med overskudd og inspirasjon, men nå begynner ting å se lysere ut. Og plutselig fikk jeg på ekte skikkelig lyst til å dra fram bloggen igjen og skrive om hverdag, mål og annet tull og fjas. Nå kjenner jeg at det kun gir en enorm glede!

Og beklager til de som har tittet innom for å se etter oppdateringer og blitt skuffet når de har sett innlegget om å plante avokadotre igjen. Her er det et nytt hyggelig hverdagsinnlegg til deg.

 

Ting og tang jeg har gjort sisten sist

Øvd på å male blomster

Male blomst

Feiret bursdagen til Øystein

Frokost med pannekaker

Gått turer

Tangen fort

Sett litt for mye filmer og serier

Ringenes Herre

Plukket blomster

Plukke hvitveis

Jobbet

Rubber duck debug

Sovet

Bengalkatt

Vært sosial

Bursdag

Plantet i ny plantekasse (samt drept en tomatplante)

Død tomatplante

I tillegg har jeg hatt et par ørsmå mental breakdowns og stresset unødvendig mye, men hvem har vel ikke det i disse dager? Ha en veeldig bra helg!

 

One thought on “Siden sist

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top