To do: Uka før vinterferien

Interiør

God mandag!

Jeg pleide å ha så mange ukentlige “To do”-lister før som jeg la ut hver uke, men de ble utrolig ensporet etterhvert. Derfor skal jeg fornye konseptet litt, og holde disse innleggene til det faktisk er litt å skrive i dem. Dette blir mer en timeplan for hele denne uka, i tillegg til den vanlige gjørelisten.

Denne mandagen har vært veldig fin, selv om jeg som alltid har vært såå trøtt. Jeg er elendig på å legge meg søndag kveld. Jeg føler at når man legger seg er det liksom slutt på helga, haha. Jeg må finne en bok jeg gleder meg til å lese, slik at jeg har en motivasjon til å gå og legge meg, mer enn bare at det er fornuftig. Det var en god periode der jeg gledet meg skikkelig til å legge meg, så jeg la meg rundt ti hver dag for å lese bok. Likevel syns jeg dagen har vært fin, og jeg har fått gjort masse på jobb. Snart får jeg kaffebesøk av en kompis, så det kommer alt i alt til å bli en fin og givende start på uka.

 

Timeplan

Mandag: Full oppstart på ny arbeidsuke. Besøk på kvelden. Skal planlegge litt innlegg denne uka og kanskje redigere litt bilder.

Tirsdag: Bursdag for en kollega på jobb, noe som betyr kakedag ♥ Kjapp treningsøkt etter jobb. Føre inn i budsjett på kveldstid.

Onsdag: Handle inn maling til vårt nye oppussingsprosjekt. Planlegge valentinsdag.

Torsdag: Valentinsdag! Koselig middag hjemme, middag ute, kino, filmkveld eller noe annet kjempekoselig. Én ting er sikkert, og det er at vi skal poppe en aldri så liten flaske vin.

Fredag: Opp klokken halv fem om morgenen for å dra til Oslo på jobbmøte. Hjem til tom leilighet i halv sju-tiden. Alenekveld med god mat, musikaler, koseklær og ansiktsmaske.

Lørdag: Mulig en treningsøkt. Mulig vi begynner å pusse opp et rom!

Søndag: Slappe av.

 

To do-liste

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Handle inn til valentinsdag

✓ Handle inn maling og maleutstyr

✓ Vaske og rydde bilen

 

Interiør

Ha en fin kveld videre!

2 thoughts on “To do: Uka før vinterferien

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top