To do-list: Uke 24 – Flytteuke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da har flytteuka endelig kommet! Tiden har gått så fort fra vi først fant leiligheten og til nå. Dette blir nok en intens uke med mye pakking og helga kommer til å bestå av flytting.

Jeg har fått med meg en liten flyttegruppe som skal hjelpe oss på lørdag med flyttinga. Når vi har brukt hele dagen på å flytte alt over i ny leilighet skal vi alle sammen dra på en hytte i Porsgrunn og feire litt. Det blir nok godt å komme seg vekk en natt til et sted som ikke er midt i fullt flyttekaos, haha. 

Her er alt som skal på plass innen den tid: 

 

✓ Pakke

✓ Bestille husforsikring

✓ Kategorisere alle eskene

✓ Kjøpe sofa

✓ Dra på IKEA for å kjøpe materiale til PC-pult

✓ Ta over leilighet

✓ Flytte alle møbler over i ny leilighet

✓ Ringe Altibox og få overført internettet til oss

 

Har noen forresten noen tips til hvordan vi skal frakte alle blomstene mine? Det har blitt en del av dem de siste årene vi har bodd her… 

18 thoughts on “To do-list: Uke 24 – Flytteuke

  1. Therese Bråthen: Ja, er veldig takknemlig for dem! Det er alle mulige blomster, fra en stoor flamingo til en søt, liten bonsaifiken 😀
    Tusen takk <3

  2. Husk å ikke gjøre for mye da! Det skal være gøy og ikke unødvendig med stress. Det beste tipset jeg fikk når jeg flyttet inn, var å ikke gjøre noe som var langvarig, interiørmessig. Det er bedre å bo seg inn og la ideene testes litt. Kom på mange ideer etterhvert som jeg har bodd her.

  3. Ingrid; voksen tilslutt: Skal bare pusse opp soverommet i første omgang 😀 Vi vet med oss selv at med én gang vi får senga inn der, så kommer vi aldri til å pusse opp der igjen! Takk for tips <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top