To do-list: Uke 37

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag!

Denne uka har jeg gledet meg så mye til, for det er tre kule ting som skjer: 

1. Jeg skal begynne på poledance-kurs

2. Vi skal overnatte på hotell i Fredrikstad, og slå det sammen med Sverigetur

3. Vi skal hente katten vår, som vi har ventet på å få hente i halvannen måned nå! 

Åå, jeg gleder meg så veldig til alt! Aller mest gleder jeg meg nok til søndag når vi får katten hjem og skal introdusere henne for hele leiligheten, alle tingene hennes og livet hun skal få her. Det blir så spennende med noe annet levende i huset, og jeg ser så frem til tiden fremover. 

På lørdag drar vi til Fredrikstad, siden det er der katten bor, og vi tenkte å kjøre gjennom Sverige for å komme oss dit (ta Strømstad-ferga fra Sandefjord). Før den tid må vi få skrevet en handleliste over alt som er lurt å få kjøpt i Sverige når vi først er der og skal “harryhandle”. Vi er jo ikke der hver dag akkurat! Jeg tror det er flere år siden sist jeg harryhandlet i Sverige. 

Slik ser resten av To Do-lista mi ut:

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Bytte sengetøy

✓ Støvtørk hyller og overflater

✓ Støvtørk lister

✓ Lage handleliste til Sverige

✓ Få på plass katteforsikring

 

 

Ha en veldig fin uke, og lykke til med alt dere skal gjøre!

8 thoughts on “To do-list: Uke 37

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top