Søndagsvibber

Soverom

Dette har vært en helg for å starte med blanke ark på hjemmetilværelsen. Dynene er luftet, sengetøyet er nyvasket, vinduene er vasket, gulvet er støvsugd og badet er rent. Nå føler jeg meg ajour med alt av mål og planer.

Jeg har hatt tid til å ta avleggere og stiklinger av fredspeperomiaen min, så den har blitt litt mindre kaos, og cat proof-et en potteplante fra å bli brukt som kattetoalett.

Nå skal jeg og Øystein spise sushi og kose oss med film! En perfekt slutt på en veldig digg helg.

Soverom

Siden vi fikk katt har det å bytte sengetøy praktisk talt vært en lek. Luna spurter rundt i senga og biter seg fast i alle stoffer som beveger seg, haha.

SoveromSoveromSoveromSoveromSoveromSoveromSoveromDyner

Beste tipset mot tissing i potteplante: Pyntestein over jorda.

Plante med steinPlante med steinPlante med stein

Goood søndag kveld!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top