Skremmende god frokost

Happy halloween!

I dag sto jeg opp før 05:00 for å dra innover på kundemøter i Oslo, og trengte derfor en kjapp og enkel frokost. Dersom du ønsker deg noe varmt, godt, kjapt og sunt, så er dette en perfekt frokost for deg også, på en kald og mørk høstmorgen.

Oppskrift frokost

Det du trenger

– En brødskive

– To egg

– Kanel

– Kardemomme

– En teskje brun sukrin

– En neve blåbær

– Vaniljekesam

Oppskrift frokost

Slik gjør du

  1. Visp egg, kanel, kardemomme og sukrin sammen.
  2. Kutt brødet opp i biter og rør de inn i egg-røren.
  3. Hell over en neve blåbær og rør det inn.
  4. Sett miksen i mikroen i 4-6 minutter, eller til du ser at eggene har trukket inn i brødet og stivnet.
  5. Topp med vaniljekesam og nyt en blåbærmuffinslignende frokost!

Oppskrift frokost

I går kveld kuttet jeg opp brødet og blandet egg-miksen, og puttet alt i bokser. Da gikk det ekstra fort for meg på tilberede dette i dag morges. Det var rett og slett bare å blande sammen og slenge i mikroen. Mens den godgjorde seg i mikroen kunne jeg gjøre andre ting som å sminke meg og pakke jobbveska.

Oppskrift frokost

Ooohooo, ha en skremmende og gøy halloween!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top