Nå reiser vi av sted!

Endelig er det helg!

Det har vært såååå etterlengtet i hele dag. Dette har vært den lengste arbeidsdagen jeg kan huske. Men nå er det endelig fri og vi skal dra av sted på hyttetur! Jeg gleder meg skikkelig, og absolutt alt er pakket og klart. Bortsett fra skibriller og ullbuff, som jeg selvsagt klarte å glemme igjen på jobben… Så vi får kjøre innom der på veien.

Bengal

Luna skal for første gang bli plassert vekk for en helg, til verdens beste Maren! Er det noen jeg stoler på at kommer til å klare den jobben bra, så er det definitivt henne. Jeg skrev en liste over alle Lunas sider, når det kommer til mat, soving, leking og annet, men helt ærlig skrev jeg bare den for egen moro. For Maren klarer helt klart å ta vare på en katt uten noe hjelp, haha. Hun får med seg helt dustete mange leker, så kjede seg kommer hun nok i hvert fall ikke til å gjøre.

Bengal

Nå skal jeg lage kaffe, slik at vi har litt energipåfyll til bilturen, og så stikker vi. Ha en kjempefin helg, alle sammen!

4 thoughts on “Nå reiser vi av sted!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top