Nyttårsforsetter

Nyttårsaften

Hei hå 2022!

I motsetning til en del andre jeg har pratet med hadde jeg faktisk et veldig bra 2021. Det var langt bedre enn 2020, i hvert fall! Den mentale helsa går bare oppover, og jeg ser virkelig fram til det kommende året.

Jeg nyter januar, og gir meg selv tid til å komme inn i gode rutiner. Det er ikke noe “new year, new me”. Heller “new year, new mulighet-til-å-jobbe-framover-uten-store-inngrep-i-hverdagen”. Det skal bli mitt slagord! På sikt planlegger jeg å spise litt sunnere, men akkurat nå er fokus på å rydde og organisere litt hjemme, og å komme i gang med trening. Min mye mantra er at jeg ikke skal ha for mange mål på én gang.

Nå er det fullt fokus på å få glede av trening igjen, og jeg føler jeg er på god vei. Det kommer et innlegg senere med mer konkrete mål for januar, men det er dette det skal gå i framover. Litt trening, litt helsefokus, men også mye kos. En perfekt balanse og null dårlig samvittighet. I kveld blir det taco, snacks og hobbiten i extended edition. I morgen tar vi kanskje en tur på treningssenteret hvis vi har lyst. Vi får se!

Dette året har så mye annet fint å by på, og det er spesiell én ting som kommer til å sette en pin på dette året i all fremtid for meg. Vi skal gifte oss! Det er faktisk bare fem måneder til, så jeg begynner å bli litt stressa. Men det kan jo faktisk ikke gå dårlig med verdens beste mann, verdens beste venner og verdens beste familie. Det skal nok bli alle tiders!

Bryllup scrapbook

Nyttårsforsetter

☐ Ha verdens beste bryllupsfest

☐ Spare 50k til egenkapital

☐ Klare 30 pushups

☐ Klare 5 pullups

☐ Dra på eventyr på Island

☐ Holde kontant med venner og familie

☐ Lese mer på sengen

☐ Være raus med andre og meg selv

Hjemmetrening

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top