OOTD: Rosa og ruter

OOTD: Rosa og ruter

Gooood og fresh tirsdag!

I går hadde jeg en svæært lite produktiv dag, siden det var Øysteins bursdag OG mandag på samme dag. Planen var egentlig å stå opp før åtte og vekke han med kaffe, men da klokka ringte var øynene rett og slett for tunge til at det var fysisk mulig. Så det ble en ekstra halvtime på øyet der. Resten av dagen var konsentrasjonen veldig halvveis, og jeg avsluttet tidlig for en tur til dyrlegen med Luna. På veien hjem dro jeg innom en butikk som heter “Holdbart”, der de selger varer som vanlige matbutikker ikke får solgt, og varer som har gått ut eller snart går ut på dato. Der solgte de nedfryste reinsdyrbiffer, og jeg tok med et par hjem til jubilanten.

Det endte med et veldig deilig måltid med biff, rotmosstappe, bakte gulrøtter, saltbakte mandelpoteter og rødvinnsaus, på en mandag. I tillegg avsluttet vi kvelden med ost, kjeks og vin. Jeg tror Øystein satt pris på bursdagsfeiringen sin, det gjorde i hvertfall jeg, hehe.

I dag har jeg heldigvis vært mer produktiv og “tatt igjen” litt av slacket fra mandag. Da hjelper det mye å dra på seg noen friske og motiverende arbeidsklær! Det viktigste med hjemmekontorjobbklær er at de er behagelige, men også fine. Å føle seg frisk og fin hjelper på motivasjonen ✌️

OOTD: Rosa og ruterOOTD: Rosa og ruterOOTD: Rosa og ruterOOTD: Rosa og ruterOOTD: Rosa og ruter

Jeg skal prøve å få trent litt i dag, så snart middagen har sunket. Jeg føler jeg har fått et lite ekstra gir i det siste. Når målsetningen er å trene litt to ganger i uka, er det mye enklere å gjennomføre. Terskelen blir så lav! Så det er å anbefale til de som sliter. Sett opp en halvtimesøkt i uka, eller start med bare å ha som mål å gå deg en tur. All bevegelse er bra.

OOTD: Rosa og ruter

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top