Opplading til nytt prosjekt

Maling

God mandag!

I helga har jeg hatt mye tid til å begynne på et nytt lite prosjekt. Jeg har vært på biltema for å skaffe materialer, og jeg har begynt å planlegge hvordan det skal se ut. Jeg gleder meg til å vise fram det ferdige resultatet, men jeg har ikke lyst til å fortelle altfor mye i tilfelle det ikke blir noe av, hehe. Eller i tilfelle det blir dritstygt.

Uansett er det oppladingen til prosjektet som er gøyest, som for eksempel å øve på å male roser. Takk for lov for Youtube som har oppskrifter på hvordan det gjøres! Og øvelse gjør mester, så jo fler jeg lager, jo bedre håper jeg de blir. Å male er så avslappende og fint, og er en perfekt måte å koble av fra hverdagen. Jeg har kjøpt pensler og maling billig på Søstrene Grene, og vil anbefale det til alle andre som vil starte et sted og.

MalingMalingMaling

Ha en fin start på uka!

2 thoughts on “Opplading til nytt prosjekt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top