Søndagsvibber

Søndag. Eller som den også kan kalles; den store listedagen. 

Jeg har blitt så glad i søndager de siste årene. Før likte jeg dem ikke, fordi jeg gikk og tenkte hele dagen på at det var skole dagen etter. Nå som jeg ikke lenger gruer meg til mandagen, er søndag en fin dag. Det er en dag for å slappe av, pleie seg selv, fridag til å finne på noe, og en planleggingsdag. Dette er dagen man har tid til å sette seg ned og skrive lister for neste uke. Både vaskeliste, gjøreliste, handleliste, ukesmeny og treningsplanlegging kan man se på denne dagen. 

Denne helga har vært utrolig avslappende. Samboeren min reiste vekk i går, så jeg hadde leiligheten for meg selv. Mamma besøkte meg i går, og hadde med blomster, duftlys, frukt og servietter. Jeg er opprinnelig fra Lørenskog, men bor nå i Skien. Det beste med å ha flyttet et stykke hjemmefra er at når jeg først får besøk av mamma, har hun alltid med så mye koselig! Vi spiste frukt, så på Rom123 og pratet hele dagen. 

 I dag har jeg bare hatt kaffebesøk av en venninne, og resten av dagen skal bare gå til avslapping og planlegging av den kommende uka. 

God søndag videre!

8 thoughts on “Søndagsvibber

  1. Høres ut som en god ide. Selv har jeg vært på fjellet og vært vakt med Røde Kors hjelpekorps, og har akkurat blitt ferdig med å spise etter jeg kom hjem. Nå er det bloggskriving for i morgen, og forberedelse til kvelden!
    God kveld og ha en fin uke!

  2. Ingrid; voksen tilslutt: Dét høres ut som en fryktelig mye mer givende helg enn min! Takk for innsatsen du gjør <3 God kveld og ha en fin uke!

  3. Det var så dårlig vær at vi satt mest inne, og jeg planla litt fremtid for bloggen (lister!) I går kveld snødde det såpass mye (som gikk over til regn i løpet av natta) at to biler satte seg fast på parkeringsplassen rett ved siden av hytta. Vi var alle lei av å ikke gjør noe, så alle bortsett fra barna som var med, vaktleder og en som var plaget med kraftig hoste, nesten sprang ut for å få litt variasjon.

  4. Maiken Johnsen: Det er så deilig! Da får man utnyttet fridagen mye mer enn om man går og irriterer seg over at det er mandag dagen etter 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top