Giraffe in my livingroom

Giraff

Da jeg arrangerte nyttårsaften for snart en måned siden fikk jeg en dødskul vertinnegave av Silje og samboeren hennes Niklas. Nemlig denne giraff-statuen! Den er så fin og passer helt perfekt inn hos meg. Jeg elsker å ha forskjellig unik pynt som jeg kan flytte rundt på for å variere litt, og sammen med Frank, den rosa flamingoen, vil denne giraffen flyte inn.

Den litt rustikke, gule fargen er også en veldig kul kontrast til mye av det litt søte jeg har hjemme, så jeg er veldig glad for at jeg har fått noe som kan bryte det litt opp, samtidig som det fortsatt har en rød tråd (eller oransje tråd?).

Giraff

“I don’t do drugs, because I’m naturally high

Giraff

Giraff

Ikke alle er like fan. God helg!

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top