Mål og planer for oktober

Sofa med pledd

Tenk at nå er det bare TO måneder igjen til desember!! Åå, så fort 2020 har gått. Vi går inn i det siste kvartalet av året, og jeg gjør det med hodet hevet og med masse giv. Jeg er så motivert for måneden som kommer nå.

Jeg skal mye gøy i oktober; kjøre gocart, feire bursdagen til Elisabeth, ha en halloweensammenkomst, på hotelltur, prøve brudekjoler, dra på tredagers-webinar og mye annet koselig. Det blir en skikkelig bra måned.

I tillegg skal jeg lansere en heelt ny og spennende spalte her på bloggen. Eller.. Jeg syns den er spennende. Og jeg håper mange andre vil syns den er spennende og inspirerende og. Jeg holder foreløpig kortene litt tett til brystet, sånn i tilfelle jeg ikke får til å skrive om teamet i det hele tatt.

Oktober bullet journal

Mål for oktober

Helse

✓ Aktivisere meg minst to dager i uka, enten med trening eller jogging.

✓ Få bedre leggerutiner med mindre mobil

Kjærlighet

✓ Ha fler romantiske middager

✓ Ringe mer

Karriere

✓ Delta på webinar for å bli inspirert

Annet diverse

✓ Fremkalle bilder

✓ Ta årets julekortbilder

✓ Begynne en ny og spennende spalte på bloggen

✓ Få Yarisen ut på nabobil.no

✓ Gi kjøkkenet en detox

 

Oktober bullet journal

Ha en nydelig oktober!

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top