To do-list: Uke 30

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Plutselig var de første tre sommerukene av ferien min over, og i dag var første dagen min på jobb igjen. Men det vil ikke ta lang tid før det er ferie igjen, faktisk bare tre dager. Jeg reiser til Bodø på onsdag kveld allerede! Jeg skal altså jobbe mandag, tirsdag og onsdag, og så dra til Bodø etter jobb på onsdag. Der blir jeg til søndag, og jeg gleder meg sykt! Jeg skal besøke min bestevenninne Silje der, og vi skal på ribtur, kule spisesteder og festival! Det blir rett og slett dritgøy å dra på festival sammen igjen. Vi var sammen på Palmesus for to år siden, og nå skal vi på Opptur. 

Før det er det som alltid litt ting å gjøre, og her er ukas To Do-list:

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Pakke til Bodø-tur

Jeg begynner faktisk å glede meg litt til å komme i gang med å bruke Listelykke-boka ordentlig igjen. De siste månedene har vært så unntakstilstand, så det har ikke vært så mye vanlige rutiner som til vanlig. I august kommer det til å begynne ordentlig igjen, og det tror jeg blir bra.

Ha en super uke!

2 thoughts on “To do-list: Uke 30

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top