Kino, overtid og superkjapp trening

Dette er definitivt en uke som bare kan kalles “overtidsuka” med det samme.

Jeg har jobbet overtid hver eneste dag til nå, og i morgen skal jeg på kundemøte i Oslo. Det betyr at det hvertfall kommer til å bli en lang dag i morgen! På slike dager må jeg vanligvis dra hjemmefra 05:50, men nå kan jeg heldigvis drøye til 06:20… Jeg kjenner jeg ikke helt klar for å stå opp like over fem i morgen, og jeg er 100% overbevist om at mennesker som står opp klokken 05:00 til vanlig for å “gripe dagen”, de lyver både for seg selv og andre. Neida, men ærlig talt… Det er å stå opp midt på natta.

Heldigvis har jeg også fått inn noen noen hyggelige kvelder, slik at det ikke bare blir jobb. Jeg har rukket å gå en tur med en venninne, dra på kino og en kjapp treningsøkt i dag. Vi så The Joker, og det var en syk film! Joaquin Phoenix gjorde så mye med filmen bare med skuespillertalentet sitt. Jeg skjønner ikke hvordan det var mulig å ha så mye kontroll på kroppen sin, fra fingertuppene til de små rykkende nervene rundt munn. Bare det er god nok grunn til å se filmen. Så var den i tillegg veldig bra. Mørk, men bra! Jeg skal ikke si så mye mer om det, jeg er altfor flink til å spoile.

Gårsdagens luuunsj! Ole hadde bursdag, så det måtte vi feire med Burglar-burger og kake!
Dette er så sliten jeg er akkurat nå.

I tillegg må jeg bli flinkere på å ta bilder, for igjen er det et innlegg med masse random bilder… Og er ikke bildene litt av grunnen til at man gidder å gå inn på en blogg i det hele tatt?

Ha en good natt, nå skal hvertfall jeg legge meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top