Månedsoppgave: Oppsummere året i bilder

Limer inn bilder i fotoalbum

Jeg var så glad for at jeg begynte tidlig i fjor med å fremkalle bilder, så jeg hadde hele november og desember med å lime de inn. Det tar nemlig tid, for det er ekstremt mange bilder som skal fremkalles i løpet av et helt år. Derfor skal jeg begynne tidlig i år og, og har allerede nå begynt å laste ned bilder slik at jeg kan fremkalle dem.

Det bringer fram så mange minner å bla gjennom året, og tenk for et rart år det har vært. Vi har gjort og opplevd ekstremt mye, på tross av tilstanden landet har vært i. Dette ble året for Norgesferie, fjellturer, roadtrips, små vennekvelder og timesvis med avslapning foran TV med digg takeaway.

I år som i fjor blir det vanskelig å luke vekk bilder fra den store haugen. Når jeg laster de ned fra Google Photo føler jeg at samtlige er viktige å ha med for alltid i et fotoalbum!

Limer inn bilder i fotoalbum

Jeg må også begynne å planlegge hvordan årets julekortbilder skal være. Jeg har noen ideer til hva vi kan finne på for noe gøy og tematikk, så jeg gleder meg til vi skal ta dem! Det er like imponerende at Øystein er med hvert år, syns jeg.

Limer inn bilder i fotoalbum

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top