Weekend-tur: Pakkelister for bagen og håndbagasjen

Akkurat nåå er vi på vei til Skedsmo, etter bare fem dager borte. Denne gangen har jeg med meg Øystein og Luna (katten), og derfor tar vi bilen. Akkurat nå hadde ikke kabalen gått opp uten bil, så jeg er utrolig glad for at jeg har den. Vi skal nemlig bare sette fra oss Luna hjemme hos mamma og pappa, før vi igjen kaster oss i bilen for å dra på Thanksgiving-feiring på Lørenskog. 

Jeg både gleder meg og er veldig spent for denne dagen. Først og fremst skal vi spise veldig mye god mat i dag og være med dødskoselige folk, men dette er dagen Luna skal møte Belle (katten jeg vokste opp med fra jeg var elleve) for første gang. Belle har aldri vært noe glad i andre katter og har som regel angrepet alt som har kommet over på hennes territorium. Derfor er det så spennende, for jeg vet ærlig talt ikke hvordan det kommer til å gå. Jeg krysser fingrene for at Luna klarer å sjarmere henne i senk!

 

 

 

 

I bagasjen

🧳 Klær til thanksgiving-feiring

🧳 Klær til besøk hos mine besteforeldre i morgen

🧳 Toalettsaker

🧳 Sminke

🧳 Matskål til Luna

🧳 Doen til Luna

🧳 Leker til Luna

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I håndbagasjen:

👜 Sele til Luna

👜 Mat til Luna

👜 Kaffe

👜 Vann

👜 DAB-radio

👜 Lunsj

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Katteburet:

🐯 Mykt teppe

🐯 Luna

 

 

 

Vi liker å kose oss på tur, selv om vi bare skal kjøre et par timer. Derfor har vi med oss DAB-radio (ja, jeg har bare FM i bilen), kaffe og litt lunsj. Vi rakk ikke å spise rett etter jobb, så derfor måtte vi ha med noe enkelt å spise i bilen, uten at det vi kan bli for mette. Vi skal jo spise et stort måltid om bare noen timer.

Nå skal vi holde ut med en skrikende kattunge i bilen i to timer til, ha en nyyydelig helg og kos deg masse i kveld!

 

Q: Hva skal du i helga?

2 thoughts on “Weekend-tur: Pakkelister for bagen og håndbagasjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top