Juli Bucket List

Portør

Denne måneden finnes det ingen rengjøringstracker, ingen mål som må gjennomføres, ingen treningstracker. Denne måneden er det fuuuullt fokus på å kose seg! Denne måneden skal jeg feriere med familien min i Portør, treffe noen venner i Kvelde og toppe måneden med brudekjoleprøving i Lillestrøm, etterfulgt av en natt i hengekøye og en natt på hytte med noen av mine nærmeste barndomsvenner. De aller siste julidagene drar jeg og Øystein ut på årets Norgesroadtrip, en roadtrip jeg har planlagt nøye i flere måneder allerede.

Bengalkatt

Juli Bucket List

🍒  Sove i hengekøye
🍒. Telte på en øy
🍒  Kjøre båt
🍒. Treffe gode venner igjen
🍒. Dra på hyttetur
🍒. Gå flere titoppere
🍒. Fiske i havet
🍒. Plukke rips
🍒. Spise blåskjell på brygga
🍒. Padle kajakk
🍒. Snorkle
🍒. Prøve brudekjole igjen

Seilkurs med sailon

Ha en nydelig sommer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top