To do-list: Uke 47

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En utrolig rask helg er plutselig over, og den fløy avgårde til sjakk hele fredagen og Skedsmo-tur på lørdag og søndag. Det er deilig at det er mandag igjen og jeg kan starte på med nye arbeidsoppgaver og prosjekter. Jeg elsker å ha fri, men jeg er også veldig glad i jobben min! 

Den kommende helga later ikke til å bli noe tregere. Jeg skal nemlig tilbake igjen til Skedsmo, denne gangen med både Øystein og Luna. På fredag skal vi nemlig på thanksgiving med en vennefamilie, noe jeg har gledet meg lenge til. Bare maten i seg selv blir jo magisk, og det vil også være mange utrolig gode folk!

Vi er nå over halvveis i november og neste uke er det allerede advent. Jeg har allerede skrevet flere ganger at jeg ønsker en deilig og avslappende advent, slik at jeg kan nyte den til det fulle. Derfor må enkelte ting være på plass. Forrige uke skrev jeg et innlegg om 8 ting du kan gjøre klar til advent (trykk for link) og denne lista er jeg ikke helt ferdig med selv enda. Jeg vet enda ikke helt hva jeg skal gi til alle sammen og heller ikke hva slags bakverk jeg skal lage. Det skal jeg finne ut av denne uka! 

Slik ser resten av gjørelista ut:

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Skifte sengetøy

✓ Vaske gulvet

✓ Skrive en liste over alt jeg skal gi i julegaver

✓ Lage en liste over julebakst

 

 

 

Håper du får en veldig fin start på denne uka. Sett deg litt mål og tenk optimistisk (selv om det er irriterende). Da skal du se at du får gjort bitte litt mer. Ha en veldig fin mandag ❤

8 thoughts on “To do-list: Uke 47

  1. Så fine planer du har for uken! 🙂 Å kjempe koselig at du skal på thanksgiving feiring! 🙂 Jeg mangler bare å få gjort ferdig 2 julegaver neste uke, så er det bare det koselige igjen med å pakke det inn! Noe jeg gleder meg utrolig masse til! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top