To do-list: Uke 39

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag, alle sammen! 

Jeg starter denne uka med ny energi, motivasjon og livsglede! Helga som var ble dritbra, og jeg satser på at det er et godt tegn for denne uka som kommer. Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig til en uke helg uten noe som skjer, der jeg bare skal kose meg hjemme med mann, katt og serier på TV. Det kan selvsagt hende det dukker opp noe, men foreløpig ser det ut til at hele uka er ledig! 

Dette står på ukas To Do-liste:

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Bytte sengetøy

✓ Vaske/rydde bilen

 

 

 

Ha en veldig fin uke!

6 thoughts on “To do-list: Uke 39

  1. Så deilig å ha en slik uke i vente da! Her blir det også avslapning, helt til Torsdagen hvor det er klart for bursdagsfering for en av mine bestevenninner! 😀 Også er det litt bursdagsfeiring i helgen for mitt herlige tantebarn! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top