Hva skal jeg framover

Den siste tiden har vært fylt med så mye fint. Det har vært burdager, middagsbesøk, maange timer med serietitting og jeg har kommet i gang med treningen igjen! Alt er så veldig bra for tiden, og framover skal vi enda flere koselige ting. Her er bare noe av det vi skal i tiden framover, og jeg ser så fram til det.

Roadtrip til Bergen

Vi skal ta oss en aldri så liten biltur til Bergen om bare litt over én uke! Er det én ting jeg og Øystein er flinke på, så er det å komme oss ut på roadtrips rundt om i Norge. Man får sett så mye fin natur og det er deilig å kunne stoppe hvor man vil for å utforske eller ta bilder. Jeg gleder meg til å treffe Øysteins familie og venner igjen.

 

Ferie halloween

Jeg eelsker halloween, og skal selvsagt feire det i år også. Jeg får ikke arrangert en egen fest i år, for vi er nemlig invitert bort for å feire med vennene til Øystein i Bergen. Vi var der for et par år siden også, og da var det hvertfall veldig gjennomført, så jeg regner med det blir like kult i år.

 

Pynte inngangspartiet til halloween

Jeg gleder meg så veldig til selve halloween-kvelden, når jeg skal pynte og gjøre det kult utenfor. Selv om det sikkert ikke fører til at det kommer så mange barn, er det jo artig å prøve hvertfall. Jeg skulle ønske alle husene pyntet masse, sånn som på amerikanske filmer, haha.

Bursdagsfeiring

Som om det ikke har vært nok bursdagsfeiringer i det siste, så stopper det ikke der. Det er flere bursdager i slutten av oktober og starten av november, og dermed blir det enda flere feiringer. Jeg elsker bursdager, og det er alltid en perfekt anledning til å komme sammen og feire!

 

Gokart-turnering

Vi har utfordret en av de andre IT-bedriftene i Skien til en gokart-turnering. Det er derfor veldig mye som står på spill, hele vårt omdømme og vår stolthet. Vi er nødt til å vinne, så det blir en utrolig spennende kamp.

 

Kurs med Røde kors

2. november skal jeg på kurs med Røde kors en hel dag, og jeg gleder meg faktisk veldig. Det kommer til å være utrolig lærerikt og noe jeg kan ta med meg videre senere i livet. Det er et grunnkurs i psykososial førstehjelp, noe som kan være vel så viktig som vanlig førstehjelp!

Tiden som kommer blir spennende, morsom, lærerik og minneverdig. Jeg er veldig glad for alle opplevelsene jeg får, og jeg gleder meg masse til å koooose meg med kakaokoppen under et teppe mellom slagene.

Ha en deilig oktoberkveld videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top