Høstwants – Klær

// Inneholder produktlenker

 

Selv om jeg ikke handler så mye nytt av klær, syns jeg det er veldig gøy å kikke! Akkurat nå forelsker jeg meg i fine kåper, store strikkegensere og deilig høsttilbehør. Jeg har samlet sammen noen av de fine plaggene jeg har funnet, med lenker under!

Høstmoten er så varm, myk og herlig. Jeg elsker å tulle meg inn i flere lag med varme jakker og skjerf så store som tepper. Det er nesten litt trist at vi allerede er halvveis gjennom høsten, men så har vi jo en vinter å se fram til og!

 

Kåper

Kåper

1 – her, 2 – her, 3 – her, 4 – her, 5 – her, 6 – her

 

Strikkegensere

gensere

1 – her, 2 – her, 3 – her, 4 – her, 5 – her, 6 – her, 7 – her, 8 – her, 9 – her

 

Tilbehør

Tilbehør

1 – her, 2 – her, 3 – her, 4 – her, 5 – her, 6 – her

 

Fant du noe du likte?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top