Tise it!

Nå for tiden har jeg shoppestopp som en 100-dagers challenge før bursdagen min i mars. Det betyr at jeg ikke har lov til å kjøpe meg noe unødvendig jeg ikke trenger, som ekstra sminke, klær, smykker, interiør og annet. Jeg fikk så mye fint til jul, at et ikke er noe vits i å handle masse til meg selv, hvert fall ikke før bursdagen min!

Men når disse 100 dagene er over, skal jeg prøve å fokusere mer på å handle brukt. Man kan få så mye fint, til god kvalitet og til en mye billigere pris, om man bare handler det brukt! Flere av tingene er bare brukt et par ganger, så da har man jo ingen ting å tape på å handle av noen som ikke vil ha tingene lenger. Det er godt for lommeboka, og for miljøet. 

Jeg fikk inspirasjon i går av Kristine Larsen sitt innlegg der hun viste fram sine Tise-wants, og lagde en collage med noen kule tise’er jeg fant.

Førstemann til mølla!

2 thoughts on “Tise it!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top