Deilig januarhelg

God mandag!

Beklager for at jeg ikke har blogget hele helga, jeg har hatt skikkelige innloggingsproblemer i det siste. Men nå har jeg samlet opp tanker til nye innlegg for en liten stund.

Og for en deilig helg det har vært! Den kickstartet klokka fire på fredag, da hele jobben dro på bowling sammen. Vi spiste god mat og spilte to runder. Senere på kvelden dro en gjeng av oss videre på vorspiel og ble der resten av kvelden! Det var en kjempekoselig kveld og jeg setter så stor pris på alle de fine kollegaene mine.

Quesadillas

Resten av helga gikk med til en handlerunde på Fretex, Skeidar, Holdbart og Rusta, og fikk med meg masse fint hjem som jeg gleder meg til å vise fram her! I tillegg ble det faktisk en liten skitur, jeg tror det er den første ordentlige skituren på tre år! Det var sykt slitsomt, og nå er jeg støl i halve kroppen på grunn av min dårlige teknikk. Jeg er støl i høyre lår, lyske, arm, skulder, hofte og bakende, men kjenner ingen ting på vestre side.

Bengal cat
Vi har prøvd å sette barstolene inntil kjøkkenbenken igjen, og Luna lærer seg at potene ikke har lov til å være oppå. Derfor forsøker hun alternative metoder for å komme seg opp.

 

Jeg fant forresten akkurat ut av vinterskoene jeg kjøpte forrige uke har kommet på salg nå til 20%, så det er jo supert… Spareåret 2019 er godt i gang!

Ha en veldig fin kveld videre!

2 thoughts on “Deilig januarhelg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top