Rolig morgen

God morgen!

Før pleide jeg å være flink til å skrive litt innlegg her og der, og poste med en gang. Så begynte jeg å planlegge og forhåndspublisere innlegg hver dag. Begge deler har sine fordeler og ulemper, og nå ønsker jeg å kunne kombinere litt. Jeg tror bloggen kan være hakket mer personlig med litt hverdagslige innlegg her og der. Jeg tror ikke jeg trenger fullt så mye planlegging og struktur, jeg kom aldri noen vei med det uansett. Så fra nå av blir det en fin miks av begge deler.

Jeg hater egentlig å stå opp tidlig, men jeg sliter veldig med å sovne når jeg først har våknet ordentlig. Siden samboeren min må stå opp seks for å rekke jobb har det blitt til at jeg også gjør det. Det gjør at vi har tid til å lage en god frokost, lage te eller kaffe, se på serie og ha en ordentlig fin morgenstund sammen hver dag. I tillegg får jeg en liten stund for meg selv når han har dratt på jobb.

Den lille tiden for meg selv om morgenen syns jeg er helt gull. Når det er stille og jeg kan sitte for meg selv og lese nettaviser, blogge, internett-vindusshoppe eller se mine egne serier. Luna sov gjennom hele natten, jeg merket ikke engang at hun bevegde seg. Derfor har hun vært helt hyperaktiv i hele morges og løp rundt, lekte, var oppi blomstene og gikk på bordet i halvannen time før hun endelig roet seg ned og kom å la seg på fanget. Hun gikk fra 100 til 0 på noen få sekunder.

De runde kulene på bordet er lakris-sjokolade som passer til teen. Det er ikke piller..

 

Nå får jeg komme meg på jobb for den nest siste dagen før det er helg igjen! Ha en veldig fin dag i dag og ta vare på de små øyeblikkene.

6 thoughts on “Rolig morgen

  1. Den katta var bare helt nydelig 😀 <3 Slike morgener hadde vært fint og hatt her hjemme, bare så synd at jeg er litt for glad i å sove, hehe. Står ikke opp før vekkerklokka ringer :p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top