Bullet journal: Litt sent mars-innlegg

Bullet journal: mars-mål

Temaet for månedens bullet journal-side er bursdag! Våren starter alltid med et smell i mars, fullstappet av bursdagsplanlegging, sol og påskeferie! Sola har begynt å titte frem, men pollen har enda ikke begynt å dominere luftrommet. Jeg må holde meg igjen fra å begynne med planting utendørs, for én dag er det kanskje 15 grader, mens neste natt er det frost. En spennende og koselig tid.

I mars skal jeg fortsette med gode rutiner, men legge lista litt lavere, siden jeg har falt litt av i det siste. Det føles bedre å klare målet enn å føle det er uoppnåelig. Det er lettere å droppe i det hele tatt hvis målet er tre økter på en uke, enn om det bare er to.

Denne måneden holder jeg kodekurs hver fredag og har jevnlige vinkvelder med Silje over discord. Jeg skal se over egen økonomi igjen og investere riktig og fornuftig. På jobb skal vi begynne med faggrupper, der vi får en time hver uke på å virkelig sette oss inn i eget fagfelt for å bli inspirert og enda dyktigere. Til slutt skal jeg hjem til mamma og pappa for påskeferie og prøve brudekjole i Lillestrøm sammen med Silje. Dette er altså en måned veldig mye bra skal skje, og jeg kjenner det kribler av tanken!

Bullet journal: mars-mål

Mål for mars

Helse

✓ Trene to ganger i uka

✓ Daglig pushups

✓ Leggetid før klokka 12

✓ Tre veggismiddager i uka

✓ Begynne å jogge igjen

Kjærlighet

✓ Møte familie og gode venner

✓ Prøve brudekjoler

✓ Feire bursdag

✓ Ha digitale vinkvelder

Karriere

✓ Investere penger smart

✓ Begynne med faggrupper

✓ Høre på poden til Kode24

✓ Oppdatere jobbspillelista

Annet diverse

✓ Holde kodekurs

✓ Gjøre klar Yaris

✓ Pakke ned vinterklær

✓ Bygge spisebord

✓ Få ned boliglånsrenta

✓ Male

 

Bullet journal: mars-målBullet journal: mars-mål

Ha fortsatt en nydelig mars!

 

One thought on “Bullet journal: Litt sent mars-innlegg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top