To do-list: Uke 6

God mandag, alle sammen! Ny uke, nye muligheter. 

Jeg vet min To Do-list er nesten helt lik hver uke, men jeg får alltid mye respons på de, så da fortsetter jeg å ha den på samme format! Også skrev jeg at bilen skulle vaskes en gang i måneden, og den var på To Do-listen for bare to uker siden. Men jeg droppa det da, for å kunne gjøre det denne uka. Denne uka får jeg nemlig besøk fra min beste venninne som bor i Bodø!! Jeg syns det å vaske bilen er så gøy, så jeg spurte om vi skulle gjøre det sammen når hun kommer, hehe! Så da blir det denne uka istedenfor.

Jeg gleder meg så fryktelig til denne uka! Silje, som kommer på besøk, og jeg har vært bestevenner siden vi var 5-6 år. Vi var sammen så og si hver dag frem til siste dag på vgs. Etter det flyttet vi til forskjellige kanter av landet, men når vi møtes er det som om vi var med hverandre dagen før. Vi har så mye planer! Dette blir en bra uke.

Hva er dine planer for uka? 

6 thoughts on “To do-list: Uke 6

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top