To do-list: Uke 26

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det har vært mange spesielle uker de siste månedene, og denne blir en av dem. Det er nemlig tid for å reise til Frankrike på lørdag. Så også denne uka kommer til å bli travel, for jeg er ikke helt ferdig med å pakke ut etter flyttingen, og nå skal jeg i gang med å pakke til Frankrike. Men jeg gleder meg helt sykt. Det blir så deilig å komme til et varmt land, være med familien min, bade og sole meg hver dag og ikke tenke på alt som må gjøres hjemme i en hel uke. 

Siden det er så mye som må bli gjort denne uka er jeg glad jeg har rutiner med gjørelister. Dette er det som må gjøres denne uka:

✓ Pakke til Frankrike

✓ Bli ferdig med å pakke ut

✓ Selge gamle møbler

✓ Gi ting jeg ikke lenger trenger til gjenbruk

✓ Planlegge hva vi skal gjøre i Frankrike

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

Jeg anbefaler alle å gjøre det til rutine og sette opp en gjøreliste hver søndag. Det gjør det så mye enklere å få ting gjort. Jeg har begynt med slike lister når jeg kommer på jobb og, for da har jeg noe å fokusere på og det blir så mye mer motiverende å komme i gang. Man vil jo få alle punktene sine krysset av, samtidig som man får oversikt over alt. 

Jeg gleder meg skikkelig, og ser veldig fram til hele denne uka. Ha en super mandag videre, alle sammen!

7 thoughts on “To do-list: Uke 26

  1. Det er veldig smart med en slik liste 🙂 Det bør jeg egentlig bli flinkere til å lage, haha.
    Og så gøy at du skal reise til Frankrike 🙂 Det er så koselig der så det blir nok en veldig fin tur 🙂

  2. Kjempe fin liste du hadde! Å så heldig du er som reiser til Frankrike også, ditt har jeg veldig lyst til å reise en gang 🙂 Hvor i Frankrike skal dere?
    Selv lager jeg lister for hver dag, om hva jeg skal gjøre, å syns det er så kjempe kjekt ! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top