Koronabursdag nr. 2

Bursdag

God morgen!

I fjor hadde jeg planlagt et stoort party med gatsby-tema til 25-årsdagen min. Jeg hadde kjøpt inn rekvisitter og gjester hadde kjøpt kostymer. Da det ble avlyst tenkte jeg “Neste år. Neste år skal det bli den største festen”.

Istedenfor falt bursdagen min på lockdown nr. 2, med de strengeste tiltakene her i området siden min forrige bursdag. Ironisk? Litt. Men neste år, DA skal jeg ha en fin feiring, da! Jeg krysser i hvert fall fingre og tær for det.

Men selv om det ikke ble en gigantisk feiring med masse folk, drinker, ballonger og kostymer, så ble det en utrolig fin dag likevel.

Rosa bursdagskakeRosa bursdagskakeRosa bursdagskake

Dagen startet med kaffe på sengen og gaveåpning sammen med Øystein, etterfulgt av morgenlevering fra svigers og en liten flaske prosecco på døra av Elisabeth. Det ble det perfekte utgangspunkt for en fin dag!

Siden Øystein jobbet fikk jeg styrt med mitt, og kjøpte spise- og glass-brikker til spisebordet. Tenk at det er noe som trenger en gjennomtenkt begrunnelse. Jeg har aldri kjøpt spise- og glass-brikker før, jeg føler det markerte at jeg er ferdig med starten av 20-årene godt. Å være eier av et bord du er redd for å få glassmerker på, altså.

Jeg fikk tid til å lage bursdagskake til meg selv, en rosa vaniljekake med ostekrem, MmmMMmmmm! I tillegg bestilte vi altfor mye deilig sushi, og vi så på Ringenes Herre i extended edition. Den første og koseligste av dem (RIP Boromir og second breakfast).

Ringenes herre og sushi - bursdagsfeiringRingenes herre og sushi - bursdagsfeiring

Gjennom dagen fikk jeg telefoner, meldinger og facebookgratulasjoner, som hver og en løftet dagen min. Takk til alle som bidro til det!

Så jeg hadde en utrolig fin bursdag, på tross av restriksjoner. Jeg er glad jeg har så fine folk i livet mitt, som gjør koronatiden til en bra tid!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top