Årets adventspynt

AdventspyntAdventspynt

Nå er vi allerede kvartveis ute i adventstiden, og adventspynten har vært oppe i nesten en hel uke. Jeg er veldig fornøyd med pynten min i år. I fjor hadde vi ikke så mye lilla å pynte med enda, siden vi akkurat hadde flyttet inn i større leilighet, men i år var jeg smart å kjøpte adventspynt på januarsalg! Så nå henger det stjerner i vinduene og jeg har flere adventsstaker. Det gjør faktisk en forskjell!

AdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspynt

Denne fine adventsstaken fikk jeg av mamma i fjor. Hun fant den på en bruktbutikk, tror jeg. Jeg syns den er såå fin, og den passer perfekt inn hos meg!

AdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspynt

Dette er en gammel fiskebolle jeg (hvertfall midlertidig) har overtatt etter Elisabeth, en god venninne av meg. Den var tidligere hjem for en kampfisk, men nå brukes den til å lage en egen hjemmelaget lykt med alle de fineste julekulene. Foreløpig er det kun adventskuler oppi der, de peneste kulene sparer jeg å ta fram til én uke før julaften.

Adventspynt

Denne telysholderen fant jeg selv på Fretex her i Skien, og den matchet så bra med den svarte adventsstaken jeg kjøpte i fjor, så jeg tok den med meg hjem for bare 15 kr eller noe. Den gjør seg godt på hylla!

AdventspyntAdventspynt

Her har te-kalenderen min fått plass, sammen med en papp-stjerne fra Plantasjen. Jeg har et stort problem med den lille planta som står i en juleboks ved siden av, da. Den skulle jeg nemlig bruke, men nå får jeg ikke ut planta. Jeg håper ikke jeg må drepe den i forsøket på å få boksen min tilbake…

 

Ha en fin adventshelg!

 

 

 

 

2 thoughts on “Årets adventspynt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top