To do-list: Uke 48

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Goood mandag!

Endelig er denne uka her, den uka med den første adventsdagen for i år! På lørdag er det 1. desember og på søndag er det 1. søndag i advent. Jeg har sett så fram til å begynne på desember, og jeg gleder meg til å begynne med adventsstemningen. Jeg har ikke spist en eneste pepperkake, drukket en dråpe julebrus eller spilt av en julesang (“Juletragedien” og “Nå er det jul” telles ikke…), så fredag kveld skal huset pyntes i lilla. På lørdag morgen skal jeg stå opp, slå på julemusikk, åpne første luke i kalenderen min og nyyyte en god adventsmorgen! Jeg gleder meg helt sykt. 

På lørdag skal jeg også i bursdag til kusina mi i Larvik og senere på julebord, så denne dagen blir travel for min del! Men så koselig den skal bli. Da er det viktig å planlegge dagen, slik at jeg får tid til alt, uten at det blir stress. 

 

Slik ser resten av To Do-lista ut:

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Vaske/rydde bilen

✓ Pynte til advent

 

 

 

Q: Hva skal du denne uka?

 

#høst #advent #jul #todo #blogg #todoliste #mandag #gjøreliste

8 thoughts on “To do-list: Uke 48

  1. Høres ut som har en fin og litt travel uke foran deg, bursdag og julebord er så gøy! Ønsker deg en fin uke og håper du kommer i mål med alle gjøremålene dine! 😀

  2. Ser ut som en travel uke, men det er greit det også av og til 🙂
    Her blir det en liten julevask før pyntingen starter, så satser på å få opp pynten 1. Desember 😃
    (Jeg har allerede drukket julebrus og hørt på julemusikk, men ikke spist pepperkaker!)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top