Uka som gikk – Uke 46

Akkurat nå

Nå sitter jeg og nyter livet hjemme hos mamma og pappa på Skedsmo og sapper på TVen. Både mamma og pappa jobber i dag, så jeg venter på at de skal komme hjem til middag før jeg drar. Nå er vi alle barna samlet i huset, akkurat som før! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas høydepunkt

Mormors bursdag i går var nok denne ukas høydepunkt. Det var koselig å samles så mange i familien på mammas side, og det var mange jeg ikke hadde truffet siden jul. Det var over all forventning morsomt! Jeg tror mormor hadde en veldig fin bursdagsfeiring, og morfar hadde gjort i stand veldig mye god underholdning. Maten og desserten var ikke akkurat med på å trekke kvelden ned heller! 

 

Ukas kos

Det koseligste denne uka har vært å komme hjem fra jobb til sjakk på TVen, og bunkre oss i sofaen med mat, snacks og hverandre opptil flere ganger denne uka. Jeg er egentlig ikke såå interessert i sjakk, men jeg må innrømme at NRK greier å gjøre det ordentlig interessant å følge med på! De gjør det forståelig for oss som egentlig ikke kan så mye om sjakk. Jeg følger ikke alltid 100% med, men lytter litt med halvt øre. Det er uansett utrolig koselig å være sammen i så mange timer i strekk mens sjakken står på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble lest mest denne uka var dette her, der jeg deler hva jeg fant gjemt inni kottet mitt. Jeg deler når det er fra og viser bilder av veldig mange greier jeg fant liggende. Det var overraskende gammelt! Hvis du har noe kunnskap om slike gamle greier, eller vet om noen som kan ha interesse, så sjekk ut innlegget og kontakt meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas film

På onsdag var det norgespremiere på Fantastic beasts: The crimes of Grindelwald, og det var samtidig pause i sjakken. Da var det perfekt for oss å dra på kino for å få med oss film nr. 10 fra Harry Potter-universet. Den skuffet virkelig ikke! Jeg likte jo veldig godt film nr. 1, og hadde høye forventninger til oppfølgeren. Denne var mørkere, råere, tristere, men også bedre på mange måter. Jeg savnet litt av den lette humoren fra film nr. 1, men ellers var den utrolig kul, og anbefales for alle som er glad i historien om Harry Potter, og er nysgjerrig på Humlesnurr sine tidligere dager. 

 

Ukas gjennomføring

Jeg har endelig kommet meg gjennom alle bildene som er tatt i år, så jeg er klar for å fremkalle! Det gjenstår også å gå gjennom alle bildene for å luke ut de som jeg kanskje ikke skal fremkalles likevel, for nå er det ekstremt mange bilder. Men jeg er glad for at utlukingen er ferdig, for det er den mest tidkrevende jobben (sett bort i fra å faktisk lime dem inn).

dav

 

Hvordan har din uke vært?

2 thoughts on “Uka som gikk – Uke 46

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top