Min ønskeliste akkurat nå

Nå er det veldig snart jul! Jeg prøver alltid å bli ferdig med ønskelista mi så tidlig som mulig, slik at jeg kan sende den ut. Jeg har nemlig familie som er veldig tidlig ute med julegavene hvert år, så det gjelder å være tidlig på. I tillegg er det lurt å ha satt av en del ting som man ønsker seg til jul, for da får man ikke lov til å kjøpe det til seg selv. Nå kan jeg for eksempel ikke kjøpe meg noen av disse tingene på ønskelista (bortstt fra kanskje kaffe og te, hehe). 

Hvis du tenker deg litt om og finner de tingene du vanligvis bruker penger på til deg selv, så kanskje du finner ut hva du egentlig burde ønske deg til jul? Hvis vi lever bitte litt mer minimalistisk i løpet av året, så kan man la jula være maksimalistisk! Det er slik jeg har beholdt julestemningen i alle år, jeg er altfor glad i fine ting, men jeg har ikke lov til å kjøpe meg alt selv!

Slik ser ønskelista mi for denne jula ut:

–  Chambord oppbevaringsglass fra Bodum

–  Tallerkener fra Eva Solo i serien Nordic Kitchen – Størrelse: 25cm

–  Kasseroller og liten stekepanne fra Eva Trio – White Line-kolleksjon. Hender de er på halv pris på Kitchn blant annet!

–  Ringenes Herre risk

–  Kaffe

–  Kaffebønner

–  Te

–  Sjokolade

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

–  Glass (rødvin, hvitvin, øl, champagne eller brennevin) fra Rosendahl Premium

–  Reiser

–  Elisabeth Arden 8 hour

–  Hvordan vinne venner av Carnegie

–  Hypnotisøren av Lars Kepler

–  Paganinikontrakten av Lars Kepler

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

–  Vin

–  Øl

–  Bærbar bluetooth-høytaler

–  Blir glad for alt uansett!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Q: Hva ønsker du deg til jul?

8 thoughts on “Min ønskeliste akkurat nå

  1. Åå, så fine ting! Jeg er også sykt fan av å ønske meg interiør og slike ting man aldri gidder å kjøpe selv😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top