To do-list: Uke 41

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag, alle sammen! 

Beklager for at det ikke ble noe blogginnlegg i går. Jeg endte nemlig opp med å spontant dra av gårde til Gausdal på lørdag, og bilturen hjem var på fem timer. Da jeg kom hjem var rett og slett ikke blogg en prioritet! Så i dag skal jeg få svart på kommentarer og lignende, før jeg skal på trening klokka seks. Selv om det var en lang reisevei har helga vært dødsgøy, og jeg sitter igjen med nye minner og opplevelser. Jeg er så glad for at jeg har mulighet til å bare pakke bagen og kjøre av sted på tur, slik som nå.

For mange er dette en høstferie-uke, og jeg ser for meg at det kommer til å være en relativt rolig arbeidsuke. Det er flere kollegaer som har tatt seg fri for å være med barna sine, og da gjelder nok det en del kunder og. Jeg husker da jeg gikk på skolen og høstferien kom. Den var sårt tiltrengt. Når det nå diskuteres om barn skal få ha høstferie eller ikke tror jeg mange voksne glemmer hvor hardt det kan være på skolen. Høstferien kommer på et helt perfekt tidspunkt, midt mellom sommer- og juleferie, og det passer perfekt med en pust i bakken akkurat da. Så for alle dere lesere med ferie nå: Nyyyt den! Den er nok velfortjent. 

Og for dere som følger gjørelista:

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

Bytte sengetøy

Tørke over lister

✓ Støvtørke alle overflater

 

 

God mandag videre, og god ferie for de som har det!

 

2 thoughts on “To do-list: Uke 41

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top